Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Quiero...




Κάποτε με ρώτησες εάν είμαι ευτυχισμένος

και σου είπα οτι η ευτυχία είναι βαριά κουβέντα. Πληγώθηκες και ας το έκρυψες κάλά.

ύστερα ήρθαν κακές και καλές ημέρες και σου είπα οτι μαζί σου ζω στιγμές ευτυχίας.


Ε λοιπόν λάθος! Ποιός είπε οτι ευτυχία είναι να ζείς μέσα στην καλή χαρά? Ποιός είπε οτι είναι φυσιολογικό να είσαι πάντα καλά?


Ευτυχία είναι να ζείς με όλο σου το είναι όλα τα συναισθήματα απο μία σχέση! να κλαίς, να γελάς, να αισθάνεσαι μόνος και να κάνεις έρωτα σαν να είναι η πρώτη και η τελευταία φορά.


Ξέρεις κάτι? Μέχρι τώρα δεν ήξερα τι θα πεί ευτυχία. Σε ευχαριστώ που μου το έμαθες!




Έστω και αργά σου απαντάω οτι είμαι ευτυχισμένος γιατί είσαι μέσα στην ζωή μου!!!!!!!!




P.S 1 αυτο το τραγούδι μου το ζήτησες και στο χαρίζω...!!!




P.S 2 Πρός ένα αγαπημένο μου πρόσωπο: Ευτυχία σημαίνει ζώ και ζώ σημαίνει πονάω φιλαράκι!!!

7 σχόλια:

Alexandros είπε...

Αν είσαι στην αρχή αυτής της ευτυχίας και την βλέπεις πριν καλά-καλά περάσεις αυτή την γέφυρα που έχεις στο post σου, φαντάσου τι έχεις να συναντήσεις πιο κάτω που ο χρόνος θα σου δώσει την ευκαιρία να ζήσεις και άλλες στιγμές απόλυτης ευτυχίας!!!Προχώρησε...Μην φοβάσαι τίποτα...Άλλωστε ο θεός σου χαμογελά, και δεν το κάνει ειρωνικά...

the boy with the arab strap είπε...

τωρα που εμαθες τι θα πει ευτυχία , φοντισεσαι να μην το ξεχασεις .

oblivion είπε...

αυτά κάνεις και με πεθαίνεις! :))
να'σαι καλά! σε φιλώ!

sloboda είπε...

όντως,,,συμφωνώ με τον προλαλήσαντα!!
πότε θα σε δωωω??

predo είπε...

Eυχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλια! Θα φροντίσω να μην ξεχάσω τι σημαίνει ευτυχία γιατι μου αρέσει πολύ που νοιώθω έτσι! Sloboda στείλε και κανένα sms όταν έρθεις στην πόλη μας!!!!

mahler76 είπε...

δεν θα μπορούσες να τα πείς καλύτερα. Καλό βράδυ.

oblivion είπε...

τι θα γίνει πρέντο;
στέρεψε η έμπνευση και μας άφησες χωρίς ποστ τόσο καιρό;
έλα μας έλειψες, ανασκουμπώσου!!